Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Tai paprasta kalba.
Ji yra skirta žmonėms, kuriems sunku skaityti įprastą tekstą.
Kas yra mūsų mokykla?
Tai Vievio Jurgio Milančiaus pradinė mokykla.
Tai valstybinė mokykla.
Mokykla yra Vievyje.
Mūsų mokykloje mokosi vaikai nuo 5 iki 11 metų.
Kur yra mokykla?
Adresas: Semeliškių gatvė 38, Vievis
Kada mokykla dirba?
Mokykla dirba 5 dienas per savaitę.
Mokykla dirba nuo pirmadienio iki penktadienio.
Pamokos prasideda 8 valandą 15 minučių ryto.
Pamokos baigiasi 14 valandą 5 minutės po pietų.
Kaip su mumis susisiekti?
Telefonas: 0 528 27 678
Elektroninis paštas: vievio.pradine@gmail.com
Jūs galite ateiti į mokyklą.
Mes pasiruošę jums padėti.
Kaip užregistruoti vaiką į mokyklą?
Reikia atlikti 3 žingsnius.
1 žingsnis. Eikite į svetainę mokausi.lt
2 žingsnis. Užpildykite anketą.
3 žingsnis. Atsiųskite anketą mokyklai.
Jei kažko nesuprantate — paskambinkite mums.
Telefonas: 0 528 27 678
© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.
Daugiau informacijos www.inclusion-europe.eu/easy-to-read