Informacija ruošiama

Sveiko maisto šventė
2025 m. vasario 6 d. Genės Vilkelienės STEAM veikla ,,Sveiko maisto šventė“ VIETA: Technologijų kabinetas. ĮVADAS: savaitę laiko iki veiklos mokiniai rašė, fotografavo – nešė į klasę savo šeimos sveiko patiekalo receptus. Skaitėme, aptarinėjome. Džiaugėmės. Veiklos dieną stebėjome, kaip sveikuoliškus gaminius ruošė Gustavas (LRT laida vaikams ,,Gustavo enciklopedija“, ištrauka) ir

Medžiagų savybės
2024 m. gruodžio 10 d. Genės Vilkelienės STEAM veikla ,,Medžiagų savybės. Kas tirpsta vandenyje. Grįžtamasis ir negrįžtamas procesai“ VIETA: Gamtos mokslų kabinetas. ĮVADAS: žaidimas prisiminti, kuo vienos medžiagos skiriasi nuo kitų – iš kokių medžiagų pagaminti daiktai (stiklas, medis, metalas, medvilnė, guma, molis). Yra medžiagų, kurios tirpsta vandenyje. TIKSLAS: atliekant

„Mažųjų statytojų iššūkis“
2024 metų spalio 21 – gruodžio 4 dienomis mokykloje vyko LEGO statymo konkursas „Mažųjų statytojų iššūkis“. Šio konkurso tikslas buvo skatinti mokinių kūrybiškumą, loginį mąstymą, komandinį darbą bei erdvinių įgūdžių tobulinimą – ypatingą dėmesį skiriant matematikos žinių pritaikymui.

LEGO mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programa
Vasario 19 d. Elektrėnų sav. Vievio Jurgio Milančiaus pradinėje mokykloje prasidėjo LEGO Education Academy mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programa (kompetencijų ugdymo modelis STEAM mokymui).

“Termosai”
Vaikai tyrinėjo, kurios medžiagos geriausiai išlaiko šilumą, gamindami termosus iš stiklinio butelio ir skirtingų apšiltinimo priemonių

„Kaip keitėsi žmogaus būstas“
Vaikai nagrinėjo, kaip laikui bėgant keitėsi būstai, jų interjeras ir statybinės medžiagos, aptarė žmogaus išradimų įtaką gyvenimo kokybei. Komandose statydami skirtingų laikotarpių namus, jie kūrybiškai atkūrė gyvenimo sąlygas, taikė istorines žinias ir tiksliai matavo statinių išmatavimus.

“Tiltai”
Vaikai, susipažinę su tiltų konstrukcija ir ilgio matavimo vienetais, statė tiltus iš Lego, spręsdami inžinerinius iššūkius. Veikla skatino kūrybiškumą, komandinius gebėjimus ir praktinį matavimo vienetų taikymą, o užduotis įtraukė vaikus taip, kad jie net atsisakė pertraukos tęsti darbui.

„Ar judėti sveika?“
Pamokoje vaikai praktiškai mokėsi apie žmogaus kūną – piešė siluetus, klijavo kūno dalis ir žaidė mokomuosius žaidimus. Vėliau, kurdami pratimus skirtingoms kūno dalims stiprinti, jie ugdė kūrybiškumą ir fizinio aktyvumo supratimą.